The House of Ogilvy

The House of Ogilvy

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
OGILVY SOCIAL.LAB
Bureau
Ogilvy Social.Lab Amsterdam
Jaar
2020
Paginanummer
156

Doelstelling

De acceptatie van de LGBTQ+ mensen in bedrijven te verbeteren door zichtbaarheid te creëeren.

Doelgroep

Alle bedrijven in Nederland, te beginnen met Ogilvy Social.Lab zelf.

Merkomschrijving

Ogilvy Social.Lab helpt merken er toe te doen door de kracht van het verhaal te combineren met zeer effectieve inzet van media. Als werkgever wil het een plek zijn waar iedereen zich gerespecteerd, gezien en thuis voelt.

Concept

Dankzij Corona ontbrak een enorme hoeveelheid aan zichtbaarheid tijdens Pride. Dat kon niet, vonden we. Daarom kwamen werknemers zelf in actie en nodigden we Amsterdam's bekendste Drag Queen uit, om onze LGBTQ+ mensen te transformeren in flamboyante, extravagante en glamoreuze Queens. We creëerden een Drag House: House of Ogilvy. CEO Heleen Heijt werd uitgenodigd om mee te doen, iets waar ze met veel plezier en overtuiging JA tegen zei.

Media- en middelenstrategie

Interviews over het belang van zichtbaarheid, transformaties, portretten en behind the scenes content zijn de gehele week van Pride gedeeld via Stories en Posts op Instagram, Linkedin en Facebook. RTL Boulevard pikte het item op zond een interview uit op nationale televisie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken