The Coolest Chat

The Coolest Chat

Categorie
Durables
Adverteerder
SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX
Bureau
Cheel
Jaar
2013
Paginanummer
232

Doelstelling

Introduceer ChatON van Samsung, de nieuwe en door zijn videofeatures meest Real Life chat tool die er is.

Doelgroep

Jongens en meisjes met een smartphone in de leeftijd van 13 tot 25 jaar.

Concept

EXPERIENCE REAL LIFE CHAT. Laat de doelgroep op een onverwachte en bijzondere manier zelf ervaren hoe Real Life ChatON werkt door een samenwerking met Ben & Jerry's ijs.

Media- en middelenstrategie

Wij activeerden shoppers in Amsterdam via targeted banners, targeted social posts en posters met QR code. Met de smartphone kon men een ijsje bestellen bij een interactieve abri via ChatON. Dit kon vervolgens worden afgehaald bij Ben & Jerry's. Maar liefst 535 mensen bestelden een ijsje via de ChatON interactieve abri. Er was een continue flow van mensen die meekeken op de abri. Via sharing werden er meer dan 50.000 Samsung en Ben & Jerry's fans bereikt. The Coolest Chat genereerde ruim 50.000 euro aan mediawaarde (on- en offline).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken