THE CHASE

THE CHASE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FRIESLANDFOODS(CHOCOMEL)
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
221

Doelstelling

Stimuleren top of mind bekendheid en merkvoorkeur Chocomel. Chocomel positioneren als de ultieme smaaksensatie en onweerstaanbare verleiding (de enige echte).

Doelgroep

Iedereen die ‘young at heart’ is, met de nadruk op 20-35 jaar.

Concept

Iedereen is dol op Chocomel. Alleen vergeten we dat nog wel eens en durven we het niet toe te geven. In ‘The Chase’ wordt dat gegeven gedramatiseerd door (over the top) te laten zien dat mensen daar niet alleen voor uitkomen, maar er ook werkelijk álles voor overhebben. Centraal staat de anticipatie op de ultieme smaaksensatie. Voor Chocomel, de enige echte, ga je tot het uiterste.

Media- en middelenstrategie

Via een reeks televisiecommercials dramatiseren we de onweerstaanbare verleiding die van Chocomel uitgaat.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken