The Box ÁND the Bucket!’ Introductie Domino’s Crunchy Chicken

The Box ÁND the Bucket!’ Introductie Domino’s Crunchy Chicken

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
DOMINO’S NEDERLAND
Bureau
Today is Canday
Jaar
2021
Paginanummer
238

Doelstelling

Het introduceren van Crunchy Chicken als toevoeging op het bekende product portfolio. We willen pizzafans inspireren om nu ook ‘ns kip te bestellen. Daarnaast: profileer ons nóg sterker als bezorgexpert; concurrenten bezorgen niet, of miniem, via ingehuurde bezorgopties. Wíj zijn er met eigen bezorgers al binnen 20 min!

Doelgroep

Iedereen tussen 16 & 35 jaar, jonge gezinnen (huidige kopers) en jonge kipliefhebbers.

Merkomschrijving

’s Werelds grootste pizzabezorger is met 325 winkels alleen al in NL goed voor 20 miljoen pizza’s! Niet iedereen kent onze andere opties, zoals kipgerechten uit de oven waar ook Domino’s verse pizza’s uitkomen!

Concept

Today is Canday baseerde het concept op haar ‘same time delivery’ insight: wil iedereen tegelijk pizza én kip? Bestel dan The Box ÁND the Bucket! Domino’s bezorgt nu ook ovenverse Crunchy Chicken tegelijk, vers, snel én warm aan je deur!

Media- en middelenstrategie

TVC én YouTube-video. Social video ads per doelgroep, flyers & OOH. En ‘n Colonel Sanders spoof. Owned: WWW, E-mail, POS. Activatie: Win je Bucketlistwens! & Crunchy Chicken niet goed? Krijg ‘n pizza terug!
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken