Thank you for being a friend

Thank you for being a friend

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Wereld Natuur Fonds
Bureau
Imagine’
Jaar
2006
Paginanummer
433

Doelstelling

Duidelijk maken dat energieverbruik klimaatverandering veroorzaakt en dat dit een ernstige bedreiging is. Het WNF werkt er aan maar ook u kunt wat doen door te kiezen voor een energiezuinige auto.

Doelgroep

Aan het Nederlands publiek en mensen die overwegen een nieuwe auto aan te schaffen.

Concept

De mens gaat de natuur blij maken door gebruik te maken van maatregelen die klimaatverandering tegengaan. We zien allerlei dieren die vrolijk door het beeld springen. Ze danken de kijker alvast voor de bijdrage aan het klimaat. WNF staat niet alleen in haar strijd tegen het veranderende klimaat. Dit zien we aan het HIER-logo.

Media- en middelenstrategie

Met de tvcommercial wordt het WNF geprofileerd als organisatie die zich wereldwijd hard maakt voor het oplossen van het klimaatveranderingsprobleem. Tevens wil WNF mensen oproepen die een auto willen aanschaffen, dit een energiezuinige te laten zijn. Naast tv is in print, bij autodealers (POSmateriaal)en online de campagne geladen. Ook zijn er events rond het onderwerp georganiseerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken