Tested by You

Tested by You

Categorie
Retail
Adverteerder
ETOS
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2017
Paginanummer
312

Doelstelling

Etos wil het eigen merk voorstellen aan Nederland. Op een manier die het Etos merk laat bewegen van een huismerk naar een volwaardig, op zichzelf staand Health & Beauty merk dat bekend is voor iedereen in Nederland.

Doelgroep

Vrouwen die blij worden van mooie Health & Beauty producten, voor een fijne prijs.

Merkomschrijving

Het eigen merk van Etos heeft een metamorfose ondergaan en kan zich qua looks en kwaliteit meten met de A-merken, voor een scherpere prijs. Het is een volwaardig Health & Beauty merk met producten voor zowel je gezondheid van binnen als je verzorging en looks van buiten. Het nieuwe Etos eigen merk is echter nog niet aan Nederland voorgesteld: 43% van Nederland kent het nog niet.

Concept

Etos is een bedrijf met bijna 100 jaar ervaring in persoonlijke verzorging, health en beauty producten. De producten van Etos zijn zo goed omdat ze al sinds 1919 dagelijks getest worden. Door elk type vrouw, in elke denkbare situatie. Dus: elk Etos product is de optelsom van alle ervaringen van 100 jaar testen. Vanuit dit inzicht is het concept 'Tested by you' ontstaan. Hiermee bewijzen we dat we dicht bij onze klanten staan, van en voor Nederlandse vrouwen. Om meteen de daad bij het woord te voegen, nodigt Etos iedereen uit de producten zelf te gaan testen: in social kanalen, met een Etos pop-up test store en een landelijke spaaractie. De kleurrijke en frisse look voegt aspiratie en beauty aan het Etos merk toe. In combinatie met de mooie uitstraling van de verpakkingen, maakt de campagne van dit eigen merk een 'wannahave' voor elke badkamer.

Media- en middelenstrategie

Etos wil het eigen merk voorstellen aan Nederland, dus bereiksmedia zijn essentieel. De mooie look van het Etos merk vraagt bovendien om een visuele campagne. TV en online video zijn ingezet om de bekendheid en het wannahave-gehalte van het Etos merk te vergroten. Daarnaast komt Etos met een pop-up test store waar je Etos producten op geheel eigen wijze kunt uitproberen. Natuurlijk blijft Etos een retailer, dus de huis-aan-huis folder en instore communicatie zijn van groot belang. Over alle middelen heen is de campagnestijl consequent doorgevoerd, waarbij geldt: hoe dichter bij de winkel, hoe meer de call to action zit op conversie: Test de Etos producten zelf! De spaaractie past naadloos in die strategie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken