Terug in de prijs

Terug in de prijs

Categorie
Retail
Adverteerder
Schuitema N.V.
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
505

Nominatie 2006

Doelstelling

Duidelijk maken dat C1000 25 jaar bestaat en dit viert met prijzen van vroeger.

Doelgroep

Iedereen die boodschappen doet.

Concept

In 25 jaar veranderen verpakkingen en prijzen. Tijdens het jubileumjaar wil C1000 hierbij stilstaan. Het communiceren van prijzen van vroeger doe je dan logischerwijs ook met verpakkingen en reclame-iconen van vroeger.

Media- en middelenstrategie

Televisie wordt ingezet als hoofdmedium en aangevuld met abri’s om snel een hoog bereik op te bouwen. In de winkel wordt het thema verder vertaald naar verpakkingen van toen en nu. De C1000-weekfolder vormt met keiharde aanbiedingen het bewijs voor de actie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken