In de campagne laten we zien dat TempoTeam passie en vakmanschap verbindt aan werkprocessen die zorgen voor efficiency en kwaliteit. Dat doen we in de voor Tempo-Team kenmerkende toon en stijl, waarin we de daadkracht van Tempo-Team sterk uitvergroten. Zo werken we bij Tempo-Team is de pay-off. De doelgroep begrijpt dat het zó dus ook voor hen werkt. Het stempel-logo communiceert de hands-on mentaliteit: ‘Gedaan!’ Tijdelijke arbeidskrachten worden ingehuurd omdat er iets moet worden opgelost. Daar is daadkracht en scherpte voor nodig. Dat heeft Tempo-Team in het verleden laten zien in een zeer succesvolle campagne, met de uitzendkracht als lichtend voorbeeld. Nu de arbeidskrapte heeft plaatsgemaakt voor een zware recessie verschuift Tempo-Team de aandacht meer naar de opdrachtgevers. Omdat de directe relatie met opdrachtgevers een sterke beïnvloeder is van hun merkvoorkeur, combineert de campagne positionerende uitingen met tools ter versterking van de relatie.