TEMPO-TEAM – ZO WERKEN WE BIJ TEMPO-TEAM

TEMPO-TEAM – ZO WERKEN WE BIJ TEMPO-TEAM

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Tempo-Team
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2009
Paginanummer
140

Doelstelling

Positioneer Tempo-Team als de daadkrachtige dienstverlener voor tijdelijk personeel, met een unieke, efficiënte werkwijze als speerpunt en verhoog de merkvoorkeur bij zakelijke beslissers.

Doelgroep

Primair: beslissers in arbeidsvraagstukken aan werkgeverszijde. Secundair: potentiële flexwerkers en interim professionals.

Concept

In de campagne laten we zien dat TempoTeam passie en vakmanschap verbindt aan werkprocessen die zorgen voor efficiency en kwaliteit. Dat doen we in de voor Tempo-Team kenmerkende toon en stijl, waarin we de daadkracht van Tempo-Team sterk uitvergroten. Zo werken we bij Tempo-Team is de pay-off. De doelgroep begrijpt dat het zó dus ook voor hen werkt. Het stempel-logo communiceert de hands-on mentaliteit: ‘Gedaan!’ Tijdelijke arbeidskrachten worden ingehuurd omdat er iets moet worden opgelost. Daar is daadkracht en scherpte voor nodig. Dat heeft Tempo-Team in het verleden laten zien in een zeer succesvolle campagne, met de uitzendkracht als lichtend voorbeeld. Nu de arbeidskrapte heeft plaatsgemaakt voor een zware recessie verschuift Tempo-Team de aandacht meer naar de opdrachtgevers. Omdat de directe relatie met opdrachtgevers een sterke beïnvloeder is van hun merkvoorkeur, combineert de campagne positionerende uitingen met tools ter versterking van de relatie.

Media- en middelenstrategie

Vier televisiecommercials zijn ingezet, elk met een ander aspect van de unieke Tempo-Team werkwijze als bewijs. Radiocommercials geven hieraan verdieping. Online laten we medewerkers aan het woord die de praktijk aanhalen. In de vestigingen wordt de unieke werkwijze op posters bevestigd. Met de DM-campagne Werken aan klanttevredenheid plaveien we de weg voor een actieve benadering van (potentiële) opdrachtgevers door de medewerkers. Met een interne campagne worden zij gestimuleerd om de daad bij het woord te voegen, door een breed scala aan tools (inclusief het stempel als incentive) om klantcontact en dienstverlening te optimaliseren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken