Tempo-Team Werkvakantie

TEMPO-TEAM / Capitola

Nominatie 2016

Bekijk deze campagne op pagina 390 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
Capitola
Account
Capitola
Copy
Capitola
Art
Capitola
Strateeg
Capitola
Opdrachtgever
Merel Gorter, Denise Kenter
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TEMPO-TEAM
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Capitola
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Tempo-Team onderscheidend maken binnen de uitzendbranche als het gaat om vakantiewerk.

Doelgroep

1. jongeren (16-29 jaar) 2. werkgevers met de behoefte aan extra krachten tijdens de vakantieperiode.

Strategie/Concept

Om vakantiewerk een unieke meerwaarde te geven, draaien we het woord om naar werkvakantie en werd Tempo-Team het reisbureau onder de uitzendbureau's. Door campingplekken aan te bieden in de nabijheid van bedrijven buiten de Randstad creëerden we aantrekkelijke voorwaarden voor vakantiewerk.

Media- en middelenstrategie

Met een intensieve radiocampagne, werd het nieuwe 'product' werkvakantie geïntroduceerd bij zowel werkgevers als werkzoekenden. Jongeren werden gelijktijdig via Facebook en Instagram geactiveerd. Bedrijven werden veelal persoonlijk bezocht door medewerkers van de lokale vestiging om in overleg met de HR managers per direct het werkvakantie concept toe te kunnen passen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen