Tempo-Team Werkvakantie

Tempo-Team Werkvakantie

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
Capitola
Jaar
2016
Paginanummer
390

Nominatie 2016

Doelstelling

Tempo-Team onderscheidend maken binnen de uitzendbranche als het gaat om vakantiewerk.

Doelgroep

1. jongeren (16-29 jaar) 2. werkgevers met de behoefte aan extra krachten tijdens de vakantieperiode.

Concept

Om vakantiewerk een unieke meerwaarde te geven, draaien we het woord om naar werkvakantie en werd Tempo-Team het reisbureau onder de uitzendbureau's. Door campingplekken aan te bieden in de nabijheid van bedrijven buiten de Randstad creëerden we aantrekkelijke voorwaarden voor vakantiewerk.

Media- en middelenstrategie

Met een intensieve radiocampagne, werd het nieuwe 'product' werkvakantie geïntroduceerd bij zowel werkgevers als werkzoekenden. Jongeren werden gelijktijdig via Facebook en Instagram geactiveerd. Bedrijven werden veelal persoonlijk bezocht door medewerkers van de lokale vestiging om in overleg met de HR managers per direct het werkvakantie concept toe te kunnen passen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken