TEMPO-TEAM LOOPGIPS

TEMPO-TEAM LOOPGIPS

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
TBWANeboko
Jaar
2005
Paginanummer
161

Nominatie 2005

Doelstelling

Bevestigen onderscheidende propositie (mentaliteit) van Tempo-Team en bouwen aan branche specialismen.

Doelgroep

Primair: Business to Business, bestaande klanten van Tempo-Team en prospects.

Concept

Mensen met de juiste kennis en een nog betere mentaliteit maken het verschil in elk bedrijf. En die mensen heeft Tempo-Team in huis. Mensen die de handen uit de mouwen steken en snel oplossingen zoeken voor problemen. Je haalt ze er zo uit; Dat is er één van Tempo-Team. Het is een consistente campagne met een lange looptijd (vanaf 2002).

Media- en middelenstrategie

Televisie wordt als hoofdmedium ingezet. Bouwt aan autoriteit van het merk en leent zich uitstekend voor het op sympathieke wijze neerzetten van deze mentaliteit.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken