Tempo-Team – Arbeidsparticipatie 45+ ers

Tempo-Team – Arbeidsparticipatie 45+ ers

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Tempo-Team
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2011
Paginanummer
126

Nominatie 2011

Doelstelling

Versterken van de merkbekendheid en positioneren van Tempo-Team als thought leader in de markt van flexibele arbeid en brede HR dienstverlener.

Doelgroep

Primair werkgevend en secundair werkend Nederland. HR specialisten, teamchefs, afdelingshoofden, DGA's, flexwerkers, interim professionals en medewerkers van Tempo-Team.

Concept

De wereld van werk verandert, maar dienstverleners in flexibele arbeid veranderen nauwelijks. Tempo-Team wil zich onderscheiden door visie en ideekracht te tonen en niet alleen die 'ideale match' te verkopen. In deze campagne stellen we een sluimerend taboe aan de orde. Na je 45ste ben je vaak nog maar op de helft van je werkzame leven, maar wie iets anders wil doen of zijn baan kwijt raakt komt maar moeilijk aan de bak. Tempo-Team vindt dat 45-plussers belangrijke human capital zijn op elke werkvloer. Omdat de doelgroep breed en divers is, gebruiken we een tastbaar voorbeeld met jonge bootlassers in de hoofdrol. Uiteraard doen we dat met nuchtere Tempo-Team humor en een duidelijke rol voor het merk als intermediair.

Media- en middelenstrategie

Met een impactvolle televisiecommercial en agenda settende radiocommercials zetten we het onderwerp op de kaart bij een brede doelgroep. Iedereen die hierover een mening heeft of meer wil weten, is uitgenodigd om mee te praten op blijfbezig.nl. Daar kun je in de Opiniemeter reageren op stellingen over werk en leeftijd. Je kunt ook gelijk zien wat anderen vinden. Doordat je je LinkedIn profiel aan de Opiniemeter kunt koppelen, geven en delen honderden mensen hun mening en discussiëren ze verder. De kwalitatieve en kwantitatieve informatie die we uit de LinkedIn discussie, de Opiniemeter en ronde tafel gesprekken halen, geven we - samen met de visie van opinieleiders en specialisten - terug in de vorm van het magazine Anders werken. Dat bezorgen we persoonlijk bij onze klanten en prospects. Zo hebben we direct een aanleiding voor een goed gesprek, want dat heb je nodig voor meer business.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken