TEM DE DRAAK. VERBETER UW BUSINESS.

TEM DE DRAAK. VERBETER UW BUSINESS.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Canon Nederland
Bureau
laMarque
Jaar
2008
Paginanummer
51

Doelstelling

Maak duidelijk dat bedrijven meer grip kunnen krijgen op hun printkosten en documentbeheer met de zakelijke oplossingen van Canon.

Doelgroep

Zakelijke beslissers en beïnvloeders in organisaties met 50 - 500 witte borden: Algemeen directeur, ICTmanagers en facilitair managers.

Concept

In elk bedrijf sluipen gevaren rond in de vorm van verborgen kosten en tijdverlies. Inefficiënt printergebruik en onvindbare informatie voeden de draken die organisaties op kosten jagen. Samen met Canon kunnen organisaties deze draken vinden en temmen. Daarvoor biedt Canon de Dragon Scan en tal van oplossingen die de kosten van printing tot 30% kunnen helpen verlagen en zorgen dat er efficiënter met documenten om kan worden gegaan.

Media- en middelenstrategie

De nadruk in deze campagne ligt op opvallende, kwalitatieve direct mailings. Daarnaast worden internet (banner, microsite) en print (advertentie, brochure) ingezet om zowel de interne organisatie, als de externe doelgroep gericht te benaderen en informeren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken