TELFORT JONGEREN CAMPAGNE

TELFORT JONGEREN CAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TELFORT
Bureau
XXS
Jaar
2005
Paginanummer
160

Doelstelling

Creëer merkvoorkeur onder jongeren voor het merk Telfort.

Doelgroep

Jongeren van 15 tot en met 18 jaar.

Concept

De commerciële resultaten worden primair gerealiseerd door afspraken binnen het retailkanaal (pushmarkt). Het merk mag daarbij echter geen dissatisfier zijn. De campagne positioneert Telfort als eigenzinnig merk binnen het zwaar bevochten jongerensegment. Daarbij moeten we de doelgroep niet volgen, maar er op vooruitlopen! Afwijken van de bekende beeldtaal. Deze campagne zet, binnen die voorwaarden, krachtig de Telfort proposities neer.

Media- en middelenstrategie

Iedere commercial wordt ingezet rond het relevante umfeld. Rond de “bling bling” hype, de periode van het WK airguitar en programering die aansluit bij Speedrock.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken