TEGENGIF

TEGENGIF

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NEDERLANDS DANSTHEATER
Bureau
BBK/Door Vriendschap Sterker
Jaar
2005
Paginanummer
83

Doelstelling

Revitaliseer het merk Nederlands Dans Theater en ontwikkel een corporate campagne die het gezelschap positioneert als artistiek voorhoedegezelschap en daarmee de logische keuze voor mensen met een culturele focus en trendsetters.

Doelgroep

De campagne richt zich met name op theaterbezoekers (m/v) tussen 25 en 45 jaar die het Nederlands Dans Theater nog niet kennen, of uitsluitend van naam. De campagne moet tevens keuzebevestigend werken bij huidige bezoekers.

Concept

Bewust is gekozen voor een campagne die volledig wegblijft van alle dansbeelden en bijbehorende clichés. Een campagne die alles zegt door er naar te kijken, en die vervreemdend werkt door de lelijkheid, de leegte, de lethargie en de sleur van alledag te tonen, die we haast onontkoombaar massaal ondergaan.

Media- en middelenstrategie

Tegengif is een meerjarencampagne waarbij print, buitenreclame, radio, de eigen website en ook al het promotiemateriaal van het gezelschap worden ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken