TEGENGELUID

TEGENGELUID

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Randstad
Bureau
CCCP
Jaar
2008
Paginanummer
143

Doelstelling

De beeldvorming rondom werkgelegenheid beïnvloeden. Een positief signaal afgeven als tegengeluid in de dagelijkse berichtgeving over de negatieve ontwikkelingen in de economie en de arbeidsmarkt.

Doelgroep

Werkend en werkzoekend Nederland, MBOniveau. Specifieke aandacht voor interne doelgroep (intercedenten) en gedetacheerden van Randstad (zgn loopbaanversnellers).

Concept

Aftrap: felicitatie aan gedetacheerden en intercedenten met het feit dat al 5.000 mensen hebben gekozen voor de loopbaanversneller (contract bij Randstad met persoonlijk opleidingsplan en baangarantie). Alle loopbaanversneller-gedetacheerden (en intercedenten) ontvingen een brief met een tegoedbon voor de Telegraaf ; ‘gefeliciteerd, je staat morgen in de krant!’. Aansluitend het vormconcept doorvertaald naar openstaande vacatures en logo’s van opdrachtgevers; de vorm verbeeldt de hoeveelheid werk en werkgevers bij Randstad. Ook op radio is de veelheid werk te horen.

Media- en middelenstrategie

Print (Telegraaf, Spits, Metro), radio, online, DM, free publicity DM
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken