Taksi. Als je van de tropen wilt genieten!

Taksi. Als je van de tropen wilt genieten!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
TAKSI
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2020
Paginanummer
275

Doelstelling

Breng de spannende, tropische avonturen van Taksi weer tot leven met een herkenbare knipoog van nu.

Doelgroep

Ouders en hun kinderen van 12 tot 14 jaar: uit de leeftijd waarin alles wat ouders doen al snel een beetje 'awkward' is.

Merkomschrijving

Veel mensen kennen Taksi nog van vroeger. Taksi is al sinds 1985 verkrijgbaar in Nederland. Maar het merk is inmiddels vele jaren lang compleet onzichtbaar geweest in de media.

Concept

Pas op: één slok Taksi en je waant je al snel midden in de jungle. Taksi neemt je mee naar onverwachte avonturen. Taksi. Als je van de tropen wilt genieten!

Media- en middelenstrategie

Een vader-kind en een moeder-kind film voor tv, OLV en social. Plus 6-seconden online edits.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken