TakeCareNow! Nergens last van

TakeCareNow! Nergens last van

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Agis Zorgverzekeringen
Bureau
YoungWorks
Jaar
2010

Doelstelling

Werving van nieuwe verzekerden voor het online jongeren zorgverzekeringsmerk van Agis, TakeCareNow!

Doelgroep

Jong volwassen in de leeftijd van 18 tot 30 jaar.

Strategie/Concept

Het leven is niet zonder risico's. Dat geldt zeker voor jongeren. Maar zorgverzekeringen zijn low interest, geven gedoe en kosten geld. Zeker voor jongeren. Als een verzekering in de ogen van de doelgroep echt een noodzakelijk kwaad is, kun je dat het best vertellen in een opvallende campagne die grappige en soms grove situaties laat zien, waarvoor je maar beter verzekerd kunt zijn.

Media- en middelenstrategie

De risico's die jongeren lopen laten we op veel verschillende manieren zien. In print, film, eigen website, sociale media; Hyves, facebook, Partyflock, Geen stijl. Gelukkig heb je met TakeCareNow! nergens last van.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken