Take Control

Take Control

Categorie
Corporate
Adverteerder
LUCHTVERKEERSLEIDING NEDERLAND
Bureau
Media.Monks
Jaar
2021
Paginanummer
128

Doelstelling

3000 kwalitatieve aanmeldingen voor de opleiding tot luchtverkeersleider.

Doelgroep

Studiezoekers: 17-23 jaar. Baanzoekers: 24-30 jaar.

Merkomschrijving

Luchtverkeersleiding Nederland waarborgt al meer dan 90 jaar de veiligheid van ons luchtruim, mede door het opleiden van luchtverkeersleiders.

Concept

Om luchtverkeersleider te worden moet je beschikken over een een behoorlijk aantal competenties. Multitasken, overzicht, stressbestendigheid. Jongeren weten vaak niet of ze over deze competenties beschikken. Het is dus belangrijk dat we hen op een aansprekende manier de mogelijkheid geven om hierachter te komen. Take Control is de eerste interactieve podcast van Nederland waarin je voor een dag in de huid van een luchtverkeersleider kruipt en tot het uiterste wordt getest. Je staat als luisteraar aan het roer en hebt invloed op het verloop van het verhaal. Breng jij de dag tot een goed eind? Dan kun jij luchtverkeersleider worden.

Media- en middelenstrategie

Hoogwaardige crossmediale content bestaande uit de podcast, Spotify commercials, banners, animaties en social media content.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken