Het allerbelangrijkste is dat de frequente GVB reizigers op de hoogte zijn van de nieuwe dienstregeling die per 9 december 2007 in gaat. Dit staat dan ook centraal in de campagne, we treden niet in detail maar verwijzen naar de website www.gvb.nl en de GVB krant voor alle details. Op de tram- en buslijnen met grote veranderingen worden de reizigers gericht en specifiek geïnformeerd. Het bijzondere is dat de nieuwe dienstregeling anders dan andere jaren het hele jaar gelijk blijft, met uitzondering van een kort zomerrooster tijdens de grote schoolvakantie. We kunnen daarom met recht spreken van dé dienstregeling van 2008. Door dit te doen benadrukken we tevens dat de dienstregeling jaarlijks verandert. Na jaren van Amsterdams cynisme slaan we in deze campagne een vrolijker toon aan. De hele campagne is gebaseerd op de enthousiaste aankondigingskreet van de GVB-bestuurders. In 5 verschillende commercials zien we hoe 5 GVB medewerkers elk op hun eigen manier de nieuwe dienstregeling aankondigen; Tadaa! Hij is er: de nieuwe dienstregeling voor 2008.