Hoe wis je het Allsecurmerk en reclameboegbeelden Tim & Tom zo snel mogelijk uit het geheugen? Door het gaspedaal nog dieper in te trappen. Met een onthoudbare campagne die naadloos aansluit op het merk. Allianz Direct richt zich primair op mensen 'who are living in the now' en nog een bucketlist aan life goals hebben af te werken. In Usain Bolt, de snelste man op aarde, vindt Allianz Direct een die een perfecte match vormt met de propositie van Allianz Direct. Usain heeft namelijk, sinds hij met atletiekpensioen is, eindelijk tijd voor nieuwe levensdoelen. Dus wil hij zijn kostbare tijd niet verspillen aan het nadenken over een autoverzekering. Gelukkig is hij bij Allianz Direct verzekerd. In de kick-off-campagne ontdekt Usain hoe fijn het is om snel een autoverzekering te kunnen afsluiten. In de tweede campagne wordt de Woonverzekering geïntroduceerd. Op zoek naar z'n inner peace ervaart Usain dat het óók prettig is om direct en snel een woonverzekering te kunnen afsluiten. In de overstapcampagne demonstreert Usain hoe makkelijk en snel je bij Allianz Direct kunt besparen op je premie. Not bad, for an insurance company!