SUPERKICKS

SUPERDEBOER / Young & Rubicam Amsterdam/VBAT/Trefpunt

Nominatie 2005

Bekijk deze campagne op pagina 332 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
SUPERDEBOER
Titel
Supermarkt
Bureau
Young & Rubicam Amsterdam/VBAT/Trefpunt
Account
Thijs Nobels, Mariska Kleiss, VBAT:Mark van Rossem, Sandra Krstic, Trefpunt: Henri van der Aat, Marnix Drysdale, Steven Sedee
Copy
Daniël Snelders/Niels de Wit, VBAT: Marcus Aurelius
Art
Daniël Snelders/Niels de Wit, VBAT: Meriel Verheul, Jeroen Smeets, Yvonne de Mey – van Streefkerk
Strateeg
Hans Kok, VBAT: Theo Lindemann, Saskia Vermeulen
Opdrachtgever
HANS BLOM, BREN HORTENSIUS, MARIËLLE HOOGENDOORN
Film/Productiemaatschappij
LenzingBrand Films, Director: Rick Lenzing, Producer: Paul Brand & Leonie van Hoëvell
Editor
Off-line: LenzingBrand Films, On-line + 3D Hectic Electric
Muziek
Earforce, Sebastiaan Roestenburg
RTV-producer
Saskia Schipper
Fotografie
Hans Heus, Assistant: Mary Brewer, Stagair: Peggy Korver
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SUPERDEBOER
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Young & Rubicam Amsterdam/VBAT/Trefpunt
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Met SuperKicks van Super de Boer kan ieder kind zijn voetbaltechnieken verbeteren / trucs leren (en daardoor beter én meer gaan bewegen), waardoor (wellicht) het hoogst haalbare in het voetbal bereikt kan worden: het Nederlands Elftal...

Doelgroep

Primair: (gezinnen met) kinderen in leeftijd van 6-14 jaar, met een Super de Boer in de buurt, en die interesse hebben in voetbal. Secundair: mensen in directe omgeving van kinderen in deze leeftijdsgroep (opa’s, buren, etc.).

Strategie/Concept

Super de Boer heeft zich ten doel gesteld om de Nederlandse jeugd meer in beweging te brengen en is daarom sponsor van de KNVB geworden. Om dit te bewerkstelligen is SuperKicks ontwikkeld. SuperKicks is een uniek trainingsprogramma voor voetbaltechnieken -en trucs, bestaande uit geavanceerde 3D computeranimaties en -cards, zodat kinderen de bewegingen thuis achter de computer kunnen leren én buiten kunnen oefenen. TITEL SUPERKICKS 333 GEÏNTEGREERDE C O M M U N I C AT I E

Media- en middelenstrategie

SuperKicks is ingezet als een langlopende, massamediale campagne, die bestaat uit de volgende onderdelen: • TVC’s (3) • 1/1 pagina dagbladadvertentie landelijk • Speciale SuperKicks internetsite, www.superkicks.nl • POS-materiaal landelijk en lokaal • SuperKicks Events: SuperKicks Truck & Trailer, Flight Event, Voetbalmiddag

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen