De campagne is gebouwd op het 'ongeloof-principe'. Het is ongelofelijk hoeveel persoonlijke aandacht en verzorging je bij Sunweb krijgt bij een ongelofelijk scherpe prijs. Dit willen we op een vrolijke en zonnige manier vertellen. Daarom zijn Herman en Marina geïntroduceerd. Een toegankelijk stel dat graag op vakantie gaat met Sunweb. Via hun ongeloof kunnen we zowel verrassende serviceaspecten als scherpe prijsaanbiedingen over de bühne brengen: ongelofelijk goede zorgen en ongelofelijk scherpe prijzen. Harry de Sunweb-medewerker krijgt een natuurlijke rol binnen het concept, maar speelt niet de hoofdrol. Daarnaast introduceerden we de 'Inpakkers'. 'Inpakkers' is een platform dat door zijn naam en signatuur een gevoel van urgentie in zich heeft: nu inpakken en wegwezen. Het platform is lenig genoeg om alle soorten last minutes weg te kunnen zetten. Het kan in diverse vormen in de markt worden gezet, puur bestemming-prijs, maar ook met meer toelichting van de bestemmingen. Inpakkers bouwen voornamelijk aan prijsbeleving van het merk. Dit alles bij elkaar opgeteld, is boeken bij Sunweb gewoonweg onontkoombaar. Vandaar dat Herman relativerend verzucht: 'Fijn, Harry, bedankt'.