De campagne is gebouwd op het 'ongeloofprincipe'. Het is ongelofelijk hoeveel persoonlijke aandacht en verzorging je bij Sunweb krijgt bij een ongelofelijk scherpe prijs. Een dergelijke claim wordt snel uitsloverig en daarmee onsympathiek. Daarom zijn Herman en Marina geïntroduceerd. Via hun ongeloof kunnen we met humor zowel verrassende serviceaspecten als scherpe prijsaanbiedingen in het zonnetje zetten: ongelofelijk goede zorgen en ongelofelijk scherpe prijzen. Harry de Sunweb-medewerker krijgt een natuurlijke rol binnen het concept, maar speelt niet de hoofdrol. Dit is de themalaag van de campagne. Hier communiceren we ook het partnership met de KNVB onder de titel '100% Oranjegarantie'. Hieronder bieden we 'Ideale Deals van Harry'. Dit zijn voordelige bestemmingen, inclusief een onverwacht voordeel, zoals een gratis dag wellness. De derde laag bestaat uit 'Inpakkers'. 'Inpakkers' is een platform dat door zijn naam en signatuur een gevoel van urgentie in zich heeft: nu inpakken en wegwezen. Het platform, dat sterk aan de prijsbeleving bouwt, is lenig genoeg om alle soorten last minutes weg te kunnen zetten. Dit alles bij elkaar opgeteld is boeken bij Sunweb gewoonweg onontkoombaar. Vandaar dat Herman relativerend verzucht: 'Fijn Harry, bedankt.'