SUN. DE NUMMER ÉÉN KEUZE VAN NEDERLAND.

SUN. DE NUMMER ÉÉN KEUZE VAN NEDERLAND.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sun
Bureau
Alfred
Jaar
2009
Paginanummer
262

Doelstelling

Laat consumenten weten dat Sun de nummer één keuze van Nederland is, omdat Sun als beste is getest. Laat ze het vervolgens zelf ervaren zodat Sun onomstotelijk gezien wordt als het beste vaatwastablet en daarmee zorgt voor duurzaam marktleiderschap.

Doelgroep

Machinevaatwasbezitters die nu Sun of een ander merk gebruiken, en zoeken naar een kwalitatief product voor de vaatwasser dat ook nog gemakkelijk is in gebruik.

Concept

Sun experts komen uit het laboratorium en gaan naar de consumenten toe. Sun is namelijk als beste getest! En om dat te vieren, delen de Sun experts overal in het land gratis Sun tabletten uit, zodat consumenten zelf kunnen ervaren dat Sun de beste is. Voor degene die de landelijke sampling tour gemist heeft zijn er in de winkel ook speciale acties zodat niemand het hoeft te missen.

Media- en middelenstrategie

Op TV laten we zien dat de Sun experts on tour zijn door Nederland om gratis pakken Sun uit te delen. Dat thema wordt doorgetrokken naar outdoor (bussen, vrachtwagens). In regionale dagbladen kondigen we aan waar en wanneer Sun in het land uitdeelt. Er is een speciale actiesite gemaakt om consumenten de mogelijkheid te geven een eigen testrapport in te vullen en hun ervaring met Sun vaatwastabletten te delen. Daarnaast is op de actiesite ook het hele tourschema te vinden. Instore worden tailormade kortingen gegeven die tevens worden gecommuniceerd op TV. In pack is een leaflet te vinden waar de consument haar eigen testrapport kan invullen, want Sun hoort graag de mening over het best geteste tablet.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken