Sultana. Dat voelt goed.

Sultana. Dat voelt goed.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
VERKADE - SULTANA
Bureau
Energize BV
Jaar
2020
Paginanummer
284

Doelstelling

Sultana wil opnieuw dé nummer 1 in het tussendoorschap zijn door merkassociaties te versterken, zich te onderscheiden van private label en door de categorie ook nu relevant te maken.

Doelgroep

Vrouwen met kinderen die de hele dag lekker bezig zijn. Verantwoorde voeding is belangrijk, maar wel op een relaxte manier.

Merkomschrijving

Sultana brengt positieve energie, want daarmee haal je meer uit je dag. Al 85 jaar zorgen de fruitbiscuits ervoor dat je weer door kunt. Sultana. Dat voelt goed.

Concept

Toen het land in maart 2020 op slot ging, was Sultana genoodzaakt nieuwe, relevante consumptiemomenten te creëren. Met een merkcampagne die aansluit op de 1,5 metersamenleving, brengt Sultana positieve energie bij de dingen die we wel mochten. Of je nu thuiswerkt of uitwaait op het strand, Sultana is het opkikkertje voor tussendoor. In de tweede flight voegen we hier de productintroductie Sultana Twist aan toe. Deze vegan fruitbiscuit met een vleugje groente geeft een verrassende draai aan je dag.

Media- en middelenstrategie

Via TV, DOOH, print, online video en social herinneren we aan het merk en relevante momenten. Op retaillocaties stimuleren we directe aankoop.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken