Merk: verder bouwen aan het beeld van een accountantsorganisatie die creativiteit en dus het doorbreken van conventies beschouwt als belangrijkste voorwaarde om succesvol te ondernemen. Activatie: genereren van leads. De geprognotiseerde leads-aantallen zijn ruimschoots gehaald.
Communicatiestrategie: Mazars schept door haar manier van werken ruimte voor de creativiteit van haar klanten. Mazars wendt de eigen creativiteit graag aan voor creatieve ondernemers en draagt zo bij aan het succesvol ondernemen van haar klanten. Concept: De campagne roept ondernemers op met conventies te breken (Rules don’t Rule) om zo succesvol te ondernemen. Elke advertentie en banner bevat een advies. De foto’s, gemaakt door de New Yorkse kunstenaar Sam Basset, illustreren het advies op een impactvolle manier.
Print (FD), interne kick off, eigen relatiemagazine MAZ!, banners, DM (leadgeneratie. Aanbod: de M4 scan die een bedrijf doorlicht op 4 dimensies (business, finance, people en future) en brochures.