Succes op bestelling

Succes op bestelling

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
POSTNL
Bureau
LVB
Jaar
2019
Paginanummer
50

Doelstelling

PostNL wil zich positioneren als dé kennispartner in logistieke e-commerce. Daarnaast wil PostNL awareness verhogen (merk) en kwalitatieve leads genereren voor nog onbekende proposities.

Doelgroep

E-commerce MKB-ondernemers. Bevlogen ondernemers die qua marktkennis en expertise on par willen komen met de grote partijen.

Merkomschrijving

PostNL transformeert. In de zakelijke markt betekent dit de transitie van post- en pakkettenbedrijf naar een business partner in logistieke e-commerce. PostNL wil ondernemers inspireren en helpen succesvol te zijn. Logistieke innovatieve e-commerce oplossingen dragen bij aan dit succes en laten bij de eindklant een positieve invloed zien op de klantbeleving. Een mooie bijdrage aan de ambitie van PostNL de favoriete bezorger te zijn en te blijven.

Concept

Met het strategische contentconcept Succes op bestelling gaat PostNL de positionering actief uitdragen. Succes op bestelling helpt en inspireert e-commerce ondernemers die willen groeien. Met kennis, inzichten en ervaringen van anderen uit de (logistieke) e-commerce. Wat drijft deze ondernemers? Hoe spelen zij in op zowel maatschappelijke als marktontwikkelingen? Wat kunnen ondernemers leren van andere branches? Ons antwoord: goed gebrachte, eerlijke en inhoudelijke verhalen met succesvolle peers, geduid door experts. Verpakt in premium content door de hele funnel. In een speciaal ontwikkeld content design, dat bekroond werd bij Grand Prix Content Marketing 2019. Succes op bestelling is een succes. Bij 42% van alle bedrijven die in de doelgroep vallen en Succes op bestelling kennen is hun beeld van PostNL al na ruim een jaar positief veranderd.

Media- en middelenstrategie

Twee belangrijke groeimarkten voor PostNL verpakt in twee grote campagnes per jaar. De campagnes bestaan uit een vaste set content assets. Een hoofdvideo (reportage), podcast, expertvideo en factsheet / whitepaper. Aangevuld met specifieke sell-content. Crossmediaal uitgeserveerd en fijnmazig getarget. Met social, display materiaal, outstream video inzet, e-mailmarketing, branded content, online advertorials, wordt de content aangejaagd. Het platform is always-on, met verse content tussen de flights door.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken