Studenten Service

HI / FHV BBDO

Bekijk deze campagne op pagina 108 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
HI
Titel
Telecomprovider
Bureau
FHV BBDO
Account
Niels Heimens, Ellen Visee
Copy
Rogier de Bruin, Tim Visser
Art
Emilio de Haan, Thomas Overweg
Strateeg
Derk van Beek
Opdrachtgever
Maartje Bersi
Film/Productiemaatschappij
Big Shots
Fotografie
Manja Stromer
Illustraties
Rutger Paulusse / GWER
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HI
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van FHV BBDO
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Studenten zijn een belangrijke doelgroep voor Hi. Maar Hi wordt steeds minder gezien als een écht studentenmerk. We zullen daarom opnieuw een plek moeten veroveren in de hoofden en harten van studenten.

Doelgroep

Studenten (wo/hbo/mbo)

Strategie/Concept

We introduceren de Hi Studentenservice. Unieke services die het studentenleven makkelijker en leuker maken. Keuken vies? Keukenprinses Tess lost het op. Op zoek naar een kamer? Val op met Billboard Bill. Slecht internet tijdens een weekendje weg? Met 4G Router Wouter heb je overal bereik. We vullen de services continu aan. Zo plaatsen we Hi voor lange termijn midden in het studentenleven.

Media- en middelenstrategie

Op hi.nl/studentenservice kunnen studenten zich opgeven. Via social media, native advertising en de eigen kanalen van Hi genereren we bekendheid en traffic naar de site. We zoeken studenten echt op. Zo was Hi aanwezig op de introductieweken van veel universiteiten en hogescholen. De campagne scoort: Hi wordt op een sympathieke manier weer relevant en geliefd onder studenten.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen