STORTKOKER

STORTKOKER

Categorie
Retail
Adverteerder
DE FIETSFABRIEK
Bureau
Bottomliners
Jaar
2005
Paginanummer
446

Doelstelling

De Fietsfabriek is een klein merk van twee sympathieke initiatiefnemers die bijna elke klant persoonlijk kennen. Voorzichtig is er een merk van gemaakt dat niet alleen in Amsterdam en Haarlem succesvol is, maar ook nationaal bekend wordt.

Doelgroep

Gezinnen met jonge kinderen van een hoge welstandsklasse.

Concept

De fietsen van De Fietsfabriek zijn behoorlijk prijzig. Maar dan krijg je ook wel een heel degelijke fiets. Die kan wel tegen een stootje. Dat verhaal is met zo weinig mogelijk woorden verteld.

Media- en middelenstrategie

Het budget van De Fietsfabriek is klein. Er is daarom één uiting gemaakt die als poster is opgehangen bij crèches en bij scholen in een ruime circel rondom winkels waarin de fietsen verkrijgbaar zijn. Daarnaast is de uiting geplaatst in 247, een makelaarsmagazine.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken