Aids? Dat is toch opgelost' is iets dat onze fondsenwervers vaak horen. De relevantie van aidsbestrijding is hierdoor weggezakt. De doelstelling is dan ook: laat mensen de relevantie van aidsbestrijding voelen.
Wat is de werkelijke benefit van aidsbestrijding? Dat is liefde. Aidsfonds kiest in zijn nieuwe campagne bewust voor een positieve insteek, door de liefde te omarmen. Want iedereen heeft recht op liefde. In welke vorm dan ook. Of het nu voor 50 jaar is of voor één nacht. Van een minnaar of de liefde van je moeder. Aidsfonds vindt dat al die liefdes bijzonder zijn en beschermd moeten worden tegen aids, hiv en de gevolgen ervan. Dat beginsel is het absolute geloof en de drijfveer van Aidsfonds. Daarom zeggen we in deze campagne: Stop aids. Uit liefde voor alle liefdes.
Om binnen het budget een groot bereik te genereren is gekozen om de campagne te verspreiden d.m.v. radio, print en (D)OOH, aangevuld met online video's, bannering, social content en pr.