Stop aids. Uit liefde voor alle liefdes.

AIDSFONDS / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 252 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
AIDSFONDS
Bureau
N=5
Account
Judith Lavalette, Vera van Dam
Copy
Thijs Bontje, Maureen van den Akker
Art
Daniel te Lindert, Neeltje Vervoort
Strateeg
Bastiaan Weers
Opdrachtgever
Bert Herberigs, Eva Matze
Film/Productiemaatschappij
The Ambassadors
RTV-producer
Christ Bloemheuvel, Barbara Leusink (interactive producer)
Fotografie
Chris de Bode
In samenwerking met
De Media Maatschap, DX=T
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van AIDSFONDS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Aids? Dat is toch opgelost' is iets dat onze fondsenwervers vaak horen. De relevantie van aidsbestrijding is hierdoor weggezakt. De doelstelling is dan ook: laat mensen de relevantie van aidsbestrijding voelen.

Doelgroep

Iedereen in Nederland.

Strategie/Concept

Wat is de werkelijke benefit van aidsbestrijding? Dat is liefde. Aidsfonds kiest in zijn nieuwe campagne bewust voor een positieve insteek, door de liefde te omarmen. Want iedereen heeft recht op liefde. In welke vorm dan ook. Of het nu voor 50 jaar is of voor één nacht. Van een minnaar of de liefde van je moeder. Aidsfonds vindt dat al die liefdes bijzonder zijn en beschermd moeten worden tegen aids, hiv en de gevolgen ervan. Dat beginsel is het absolute geloof en de drijfveer van Aidsfonds. Daarom zeggen we in deze campagne: Stop aids. Uit liefde voor alle liefdes.

Media- en middelenstrategie

Om binnen het budget een groot bereik te genereren is gekozen om de campagne te verspreiden d.m.v. radio, print en (D)OOH, aangevuld met online video's, bannering, social content en pr.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen