Sterk team, groot netwerk

Sterk team, groot netwerk

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TEMPO-TEAM
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2014
Paginanummer
130

Doelstelling

Tempo Team gelooft in de kracht van samen. Het merk combineert de kracht van haar hele team met hun grote netwerk in de markt. Zo speelt het merk in op haar veranderende kerntaak: van 'uitzenden' naar 'het organiseren van werk'. Maak de betekenis van die verschuiving tastbaar binnen de eigen teams en daarna bekend in de markt.

Doelgroep

Intern: 1600 Tempo-Team'ers, extern: DGA's, HR managers en ploegenleiders in het MKB.

Concept

Het oude uitzendbureau van piek en ziek maakt plaats voor een partner waarmee je de flexibele schil van je bedrijf efficiënt vormgeeft. Daar komt veel bij kijken. Denk aan opleiden of omscholen van vast personeel, preselectie of slimme logistieke planning. Naast een nuchtere aanpakkers mentaliteit vereist het specifieke kwaliteiten. Tempo-Team heeft die specialisten in haar team en zet ze in waar ze nodig zijn. Daarbij maakt ieder op zijn eigen manier gebruik van het grote netwerk aan lokale klanten en flexwerkers die met en voor Tempo-Team werken. Zo ontstaat een sterk team met een groot netwerk. Intern komt die gedachte tot leven in een kick-off event 'het geheim van Tempo-Team'. Alle 1600 medewerkers ontdekken hun eigen kracht en ervaren de gebundelde kracht van het team. In de eerste campagne zien we MKB'er Lenstra BV worstelen met groeistuipen. De hele familie springt bij, maar echte oplossingen levert dat niet op. Een gesprek met Tempo Team wel. Zij tuigen voor Lenstra een nieuwe afdeling op. In activatie doen we een soort speeddating tussen geselecteerde flexwerkers uit ons netwerk en HR managers van bedrijven in Utrecht en Amsterdam met de Job On/Hop-Off bus.

Media- en middelenstrategie

Het event werd via interne media aangejaagd. De campagne bestaat uit de inzet van TV, radio en online, waarbij de tv-commercial de basis vormt. In de tweede fase van de campagne krijgt de campagne een meer activerend karakter met vooral online pre-rolls en radio. Daarnaast zetten we abri's en busreclame in voor micromarketingcampagnes in Amsterdam en Utrecht.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken