Het oude uitzendbureau van piek en ziek maakt plaats voor een partner waarmee je de flexibele schil van je bedrijf efficiënt vormgeeft. Daar komt veel bij kijken. Denk aan opleiden of omscholen van vast personeel, preselectie of slimme logistieke planning. Naast een nuchtere aanpakkers mentaliteit vereist het specifieke kwaliteiten. Tempo-Team heeft die specialisten in haar team en zet ze in waar ze nodig zijn. Daarbij maakt ieder op zijn eigen manier gebruik van het grote netwerk aan lokale klanten en flexwerkers die met en voor Tempo-Team werken. Zo ontstaat een sterk team met een groot netwerk.
Intern komt die gedachte tot leven in een kick-off event 'het geheim van Tempo-Team'. Alle 1600 medewerkers ontdekken hun eigen kracht en ervaren de gebundelde kracht van het team. In de eerste campagne zien we MKB'er Lenstra BV worstelen met groeistuipen. De hele familie springt bij, maar echte oplossingen levert dat niet op. Een gesprek met Tempo Team wel. Zij tuigen voor Lenstra een nieuwe afdeling op. In activatie doen we een soort speeddating tussen geselecteerde flexwerkers uit ons netwerk en HR managers van bedrijven in Utrecht en Amsterdam met de Job On/Hop-Off bus.