Een multimediale influencing campagne verbindt Campina aan sportend Nederland. Endorsers maken de boodschap geloofwaardig, zoals Epke Zonderland, NOC*NSF, bloggers en sportdiëtisten. In de Manifest TVC zien we gewone sportende Nederlanders hun best doen. Eén bekende sporter, Epke, zorgt voor extra geloofwaardigheid als Olympisch kampioen, arts in opleiding en boerenzoon. Bij RTL Late Night vertelt hij over het belang van basisvoeding en Campina-zuivel. Campina activeert op Facebook amateursporters en maakt hier mini-docu's van. Massale reacties volgen op de ludieke Facebook-oproep om Epke's split na te doen. Alle initiatieven versterken de Campina boodschap: De nieuwe proteïnerijke Campina yoghurt en TVC, yoghurt-sampling op hardloop-events, een Sport&voeding congres voor 1000 sportdiëtisten, 60 miljoen verpakkingen waarop Maurits Hendriks (Chef du Mission NOC*NSF) het belang van zuivel onderschrijft voor topsporters, print en PR. Een on-pack Spaar je sterk-programma biedt 40% korting bij sportscholen. Deze sterke campagne verbetert de perceptie en boven de doelstelling verkoopt Campina meer melk en yoghurt.