START

Vodafone Nederland / THEY

Bekijk deze campagne op pagina 106 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Vodafone Nederland
Titel
Mobiel internet van Vodafone
Bureau
THEY
Account
THEY
Copy
THEY
Art
THEY
Strateeg
THEY
Opdrachtgever
Bart de Beucker, Suzanne Bouwes, Joyce van den Bergh
Film/Productiemaatschappij
Wouter Stoter (Comrad), Maurice Heesen (Unit)
Editor
Teun Rietveld, Govert Janse, Julik Tarkhanov, Sven de Jong
Muziek
Shaking Godspeed, Styrofoam, MC Yogi, Geert van Gaalen, Accordéon Melancolique, Tommy Ebben
RTV-producer
Marcel Ossendrijver
Fotografie
Maurice Heesen (Unit)
In samenwerking met
ACHTUNG!
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Vodafone Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van THEY
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Vodafone ziet dat door de opkomst van smartphones en tablets de toekomst van mobiele telefonie ligt in mobiel internet. Claim deze categorie door duidelijk te maken dat Vodafone mobiel internet voor iedereen toegankelijk maakt. Laad de nieuwe internationale merkbelofte 'Power to you'. En laat zien dat het netwerk van Vodafone klaar is voor het gebruik van vandaag en van de toekomst.

Doelgroep

Alle (potentiële) gebruikers van smartphones, tablets en laptops die geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden van mobiel internet.

Strategie/Concept

Even op je mobiel checken hoe lang die regenbui blijft hangen. Een online game spelen met iemand naast je of juist aan de andere kant van de wereld. Of de foto's die je net hebt gemaakt direct delen met je vrienden ... Met een smartphone in je hand of een laptop op schoot open je een wereld aan mogelijkheden. Wat je ook wilt starten, alles wat je nodig hebt, is een beetje initiatief. Daarom: 3, 2, 1, Start met fietsen. Start met delen. Start de zon. Start met uitdagen. Start je droomreis. Start de actie. Start je eigen stijl. Het netwerk van Vodafone is er klaar voor. De mogelijkheden van mobiel internet helpen je verder zodat jij kunt starten wat jij wilt: Power to you. In zeven tv-commercials en zeven outdoor/print-uitingen inspireert en enthousiasmeert Vodafone huidige en potentiële gebruikers van mobiel internet door een breed scala aan mogelijkheden, toepassingen en apps te laten zien. Voor je smartphone, laptop of tablet. Alles geschoten vanuit het gezichtspunt van de gebruiker en zonder te praten over snelheden, megabytes of abonnementsvormen. Het is tijd om de klant weer centraal te stellen. Ook dat is 'Power to you'.

Media- en middelenstrategie

Voor de start van de campagne is gekozen voor een grote massamediale inzet. Deze aanpak luidt definitief het einde in van mobiel internet als nichecategorie en benadrukt dat Vodafone de toepassingen van mobiel internet beschikbaar maakt voor iedereen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen