Start Your Impossible

Start Your Impossible

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
TOYOTA
Bureau
Etcetera
Jaar
2018
Paginanummer
168

Doelstelling

Toyota wil lokaal met grote impact en relevantie zijn internationale merkmentaliteit en sponsorschap bekendmaken.

Doelgroep

Toyota wil steeds betere mobiliteit mogelijk maken voor iedereen. Niet alleen voor jong en oud, of voor racemonsters en milieufreaks, maar ook voor iedereen die juist niet zo goed ter been is.

Merkomschrijving

Toyota wil alle onmogelijkheden wegnemen zodat iedereen zich steeds beter en vrijer vooruit kan bewegen. Daarom sponsort Toyota - voor het eerst dit jaar - internationaal de Olympische én Paralympische spelen. Lokaal willen we vooral de inspirerende mentaliteit tot leven brengen.

Concept

We hebben de meest onmogelijke Olympische en Paralympische uitdagingen emotioneel zo 'dichtbij' gebracht dat het uitzonderlijk veel pr, bekendheid en sympathie opleverde.

Media- en middelenstrategie

Speciaal Helden Magazine, online videoplatform, minisite, vlogserie, films op televisie, YouTube, Facebook, partnerships o.a. Persgroep, content bij dealers, aangrijpende Chris Vos-documentaire die via Ziggo en YouTube bekeken kan worden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken