Stapelgekke Stunt 4 Daagse

Stapelgekke Stunt 4 Daagse

Categorie
Retail
Adverteerder
Praxis
Bureau
Pluspoint
Jaar
2007
Paginanummer
519

Doelstelling

Bekendmaken dat het event de Stapelgekke Stunt Vierdaagse weer van start gaat en dat de klant gedurende 4 dagen 10% korting krijgt op het gehele assortiment. Het winkel event kenmerkt zich door naast bouwmarkt- ook branche vreemde artikelen tegen stuntprijzen aan te bieden.

Doelgroep

Iedereen die zijn huis wil verfraaien (mannen en vrouwen) maar tijdens dit event ook in zijn voor tal van branche vreemde artikelen (zoals computers, speelgoed) tegen superlage stuntprijzen.

Concept

Praxis gedurende de Stapelgekke Stunt Vierdaagse neerzetten als een bouwmarkt waar van alles te doen is en branche vreemde artikelen worden verkocht tegen scherpe prijzen. Inhaken op het “inslaan” gevoel wat voor een ieder heel herkenbaar is door de overall 10% kortingsactie.

Media- en middelenstrategie

Through the line doorvertaling. Massa mediaal op tv en radio. Daarnaast met een onderscheidende folder (h.a.h), een e-nieuwsbrief naar klanten, adverteren in lokale huis aan huis bladen en natuurlijk de winkel zelf.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken