STAP OP DE KENNISLIJN

STAP OP DE KENNISLIJN

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Hogeschool Rotterdam
Bureau
Nijgh
Jaar
2008
Paginanummer
90

Winnaar 2008

Doelstelling

Het positioneren van Hogeschool Rotterdam als de hogeschool waar je jezelf overtreft. Hogeschool Rotterdam biedt een manier van werken waardoor studenten, medewerkers en relaties de lat voor zichzelf hoger kunnen leggen dan zij zelf voor mogelijk houden. Belangrijk ingrediënt daarin is de wisselwerking met de Rotterdamse beroepspraktijk waardoor de ontwikkeling van jong talent en de Rotterdamse regio hand in hand gaan.

Doelgroep

Aankomende studenten, (potentiële) medewerkers, Rotterdamse bedrijven en instellingen, de Rotterdammers in het algemeen.

Concept

We transformeren een openbaar vervoerslijn tot een kennislijn en benutten zo veel mogelijk elementen ervan om op een opvallende, interactieve manier duidelijk te maken dat je je bij Hogeschool Rotterdam kunt overtreffen. Hogeschool Rotterdam creëert voor jou nieuwe bestemmingen, routes en doorgangen waar je die zelf niet ziet (trompe-l’oeil gangen en trappen), laat je het onmogelijke presteren (dak metro tillen, afgrondvloerstickers, onoplosbare opgaven, onbereikbare toiletten, muurvaste halters, interactieve outdoor game, etc.) en laat je bijdragen aan concrete projecten waar de regio Rotterdam van profiteert (wegwijzers naar praktijkprojecten).

Media- en middelenstrategie

Station Domination gedurende twee weken van de vijf drukst bezochte metrostations die de locaties van Hogeschool Rotterdam met elkaar verbinden (vijf stations van de Calland-lijn: Kralingse Zoom, Coolhaven, Blaak, Beurs, Dijkzigt). Unieke vorm van Station Domination. Niet puur dominante vlakvulling, maar alle - vaak niet eerder gebruikte - vlakken dragen op eigen, inhoudelijke manier bij aan de centrale boodschap: overtref jezelf. In en om de stations: abri’s, posters, aankleding perrons, trappen en gangen (gemiddeld 100 vlakken per station), narrowcasting, spectaculars, events (modeshow), games (SMS, MMS), metrowagons. Buiten de stations: pr, events en spectaculars op de vijf onderwijslocaties, tram- en busreclame, campagnewebsite met praktijkprojectinformatie, online activiteiten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken