Stap in de geschiedenis van…

Stap in de geschiedenis van…

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
LOUWMAN MUSEUM
Bureau
Onze Kapel
Jaar
2020
Paginanummer
425

Doelstelling

Het museum en de collectie onder de aandacht brengen bij een bredere doelgroep dan alleen de traditionele autoliefhebber.

Doelgroep

Iedereen met een brede maatschappelijke interesse.

Merkomschrijving

Het Rijksmuseum onder de automobielmusea brengt de meest bijzondere auto's en memorabilia uit 150 jaar automobielgeschiedenis samen in één unieke collectie. Hier komen bijzondere verhalen over menselijke en maatschappelijke vooruitgang tot leven.

Concept

Aan de hand van het inzicht dat de auto een afspiegeling is van de ontwikkelingen die mens en maatschappij de laatste 150 jaar hebben doorgemaakt, spreken we met 'stap in de geschiedenis van' verschillende doelgroepen apart aan op specifieke interessegebieden, waarbij de auto het startpunt is voor bijzondere verhalen.

Media- en middelenstrategie

Verschillende doelgroepen worden via online- en social kanalen gericht aangesproken en getarget op hun individuele interesses. Op de nieuwe website komen alle verhalen en mogelijkheden samen ter inspiratie, stap je de geschiedenis binnen en begint jouw bezoek met een online proefrit.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken