STAP 6, KENNISNET MAAKT HET JE MAKKELIJK

STAP 6, KENNISNET MAAKT HET JE MAKKELIJK

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KENNISNET
Bureau
JuniorSenior
Jaar
2005
Paginanummer
122

Doelstelling

Kennisnet en vooral de subfuncties studie- en beroepskeuze en werkstukken bekend maken bij jongeren. Sitebezoek daardoor verhogen.

Doelgroep

Leerlingen van VMBO, HAVO/VWO en MBO.

Concept

Peer-to-peer strategie: De campagne is ontwikkeld samen met jongeren en door jongeren. Doordat de doelgroep zelf continue het concept en de uitvoering heeft kunnen toetsen is een campagne tot stand gekomen die breed gedragen wordt door alle jongeren.

Media- en middelenstrategie

- Advertenties in jongerenbladen als Break-out en MSN Magazine. - Schoolboards - Freecard Stickers - Folders - Radio (Radio 538)
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken