De Oudejaarscampagne is inmiddels een traditie. Na Frekkel, Freddie en Frummel, geven we opnieuw op spraakmakende wijze invulling aan de kerngedachte “30 miljoen is de op één na mooiste prijs”. Niet de hoofdprijs staat centraal, maar het delen van geluk. Omdat we willen blijven vernieuwen, kiezen we dit jaar voor een sprookjesachtige aanpak. De hoofdrol is voor Fritsie, een koekoeksklokvogel die wel wat geluk kan gebruiken. Zijn baasje doet er alles aan om zijn bedroefde Fritsie weer gelukkig te maken. Na een lange zoektocht komen ze in een café, waar Fritsie helemaal opleeft als er een vrolijk gekoekoek uit een klok in de zaak klinkt. De serveerster ziet het gebeuren en schenkt haar klok aan Fritsie’s baasje. Als dank laat hij zijn Oudejaarslot voor haar achter. Zo laten we zien: geluk is nog mooier als je het met een ander deelt. De muziek, speciaal voor deze campagne gemaakt door HAEVN en de Britse wereldster Birdy, zorgt voor een gevoelige snaar die dit extra onderstreept.