Sprinter. De bestelwagen van je dromen.

Sprinter. De bestelwagen van je dromen.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Mercedes-Benz Nederland Bedrijfswagens
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
52

Doelstelling

De Mercedes-Benz Sprinter opnieuw op een voetstuk plaatsen als hét icoon van de grote bestelwagens.

Doelgroep

Zzp'ers, mkb-ondernemers en wagenparkbeheerders met (grote) bestelwagens.

Concept

Eigenlijk wil iedereen een Mercedes-Benz. Vanuit deze gedachte is de campagnethematiek 'De bestelwagen van je dromen' ontstaan. We spelen hier in op de sterke positieve emotie van het merk. De campagne bevestigt onmiskenbaar het iconische karakter van de Mercedes-Benz Sprinter. En met de krachtige call-to-action 'Dromen worden al werkelijkheid vanaf € 19.800,-' laten we zien dat de Sprinter veel betaalbaarder is dan men denkt.

Media- en middelenstrategie

Met twee radioflights ondersteunt met outdoor zijn we de tweede helft van 2011 goed aanwezig in het natuurlijke domein van de Sprinter: in de auto en op de weg. Tijdens de tweede flight hebben we tv kunnen inzetten om een veel groter bereik te realiseren en de brede en zeer diverse doelgroep emotioneel te raken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken