Sportlife – Degrees caught in a mint

Sportlife – Degrees caught in a mint

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
CLOETTA HOLLAND BV
Bureau
INDIE
Jaar
2013
Paginanummer
285

Doelstelling

Het hele pallet van mondverfrissing claimen en daarmee Sportlife neerzetten als refreshment brand door, naast de bekende kauwgom, MINTS te introduceren.

Doelgroep

Iedereen die een frisse mond wil hebben, maar geen zin heeft in kauwgom.

Concept

Kauwgom is niet altijd even handig. Als het merk van de ultieme verfrissing biedt Sportlife hiervoor de oplossing: MINTS. De intensiteit van de smaaksensatie van de nieuwe MINTS wordt uitgedrukt in graden Celsius (nu -2 en -6) en vormgegeven in ijskristallen. Dit sluit aan bij de bekende natuurelementen uit de Sportlife kauwgom communicatie.

Media- en middelenstrategie

De campagne verstevigt via TV het refreshment imago van Sportlife en creëert op korte termijn awareness voor de MINTS. Bij print ligt de focus meer op de uitleg van het nieuwe product. Grootschalige sampling is ingezet om het verfrissende karakter van Sportlife door de consument zelf te laten ervaren. In 2014 wordt de campagne voortgezet op social media. Met name via Facebook zal Sportlife direct contact hebben met de doelgroep.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken