SportBeAAts #metAAdrink

SportBeAAts #metAAdrink

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
AA DRINK BENELUX
Bureau
2Basics Marketing & Sports
Jaar
2017
Paginanummer
330

Doelstelling

1. Vergroten van bekendheid en merkvoorkeur AA Drink Iso-Lemon en Isotone onder duur- en teamsporters via retail-kanaal 2. Bouwen van duurzame relaties met de doelgroep. Waarin AA Drink haar functionele boodschap laadt door muziek & sport te combineren

Doelgroep

Duur- & teamsporters van 18-50 jaar

Merkomschrijving

AA Drink is ruim 30 jaar marktleider in de sportdrankensector (Benelux) en onderscheidt zich met producten voor alle gebruiksmomenten van sporters. Het merk bouwt sterke relaties binnen de sportindustrie om haar functionele boodschap via marketingcampagnes te communiceren.

Concept

SportBeAAts #metAAdrink is een 360° marketingcampagne, die AA Drink positioneert als onmisbare partner voor de doelgroep tijdens het sporten. DJ Dennis van der Geest produceerde 10 SportBeAAts speciaal voor sporters ism Epke Zonderland & Marit Bouwmeester. Zij dienden ook als coach. De tracks waren gratis te downloaden met een actieverpakking AA Drink Iso-Lemon of Isotone verkrijgbaar in supermarkten.

Media- en middelenstrategie

Rotterdam Marathon. POS: schapkaarten, retailvlakken & nekkragen. SLAM. Doelgroep-specifieke magazines. DM's. Social & online contentstrategie ism influencers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken