SportBeAAts #metAAdrink

AA DRINK BENELUX / 2Basics Marketing & Sports

Bekijk deze campagne op pagina 330 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
AA DRINK BENELUX
Bureau
2Basics Marketing & Sports
Account
Marije Bouwknegt
Art
Robert Heemskerk, Claudia Albers
Strateeg
Ziggy Tabacznik
Opdrachtgever
Guido Gielen
In samenwerking met
Lukkien en Fingerspitz
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van AA DRINK BENELUX
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 2Basics Marketing & Sports
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

1. Vergroten van bekendheid en merkvoorkeur AA Drink Iso-Lemon en Isotone onder duur- en teamsporters via retail-kanaal 2. Bouwen van duurzame relaties met de doelgroep. Waarin AA Drink haar functionele boodschap laadt door muziek & sport te combineren

Doelgroep

Duur- & teamsporters van 18-50 jaar

Strategie/Concept

SportBeAAts #metAAdrink is een 360° marketingcampagne, die AA Drink positioneert als onmisbare partner voor de doelgroep tijdens het sporten. DJ Dennis van der Geest produceerde 10 SportBeAAts speciaal voor sporters ism Epke Zonderland & Marit Bouwmeester. Zij dienden ook als coach. De tracks waren gratis te downloaden met een actieverpakking AA Drink Iso-Lemon of Isotone verkrijgbaar in supermarkten.

Media- en middelenstrategie

Rotterdam Marathon. POS: schapkaarten, retailvlakken & nekkragen. SLAM. Doelgroep-specifieke magazines. DM's. Social & online contentstrategie ism influencers.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen