Sport1 geeft sport de aandacht die het verdient

Sport1 geeft sport de aandacht die het verdient

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Chellomedia
Bureau
TBWABrand Experience Company
Jaar
2007
Paginanummer
534

Doelstelling

Verhoog de bekendheid van het Sport1 merk en maak duidelijk wat het Sport1 televisieaanbod uniek maakt, om op deze manier de aanschaf van een Sport1 abonnement te stimuleren.

Doelgroep

(Passieve) sportliefhebbers in Nederland, gesegmenteerd naar onder andere liefhebbers van buitenlands voetbal, basketbal, tennis, golf en darts.

Concept

Sport1 is een speciaalzaak op het gebied van sport betaaltelevisie in Nederland. Met een uniek en zeer breed aanbod van live sport, in combinatie met deskundig en gepassioneerd commentaar van echte specialisten zoals Kees Jansma, Jan Siemerink en Wim Kieft. Sport1 geeft op deze manier jouw favoriete sport de aandacht die het echt verdient.

Media- en middelenstrategie

De consument wordt zo gericht mogelijk aangesproken op een bepaalde specifieke sportinteresse. Door middel van tv-commercials, print en online-uitingen specifiek gericht op bijvoorbeeld tennissers of darters. En op basis van een zeer gerichte mediaplanning in sportspecifieke magazines, online-communities en rondom sportprogramma’s op televisie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken