Sponsoring schaatsen

Sponsoring schaatsen

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
AEGON
Bureau
THEY
Jaar
2010
Paginanummer
82

Doelstelling

Na 25 jaar liefde voor de schaatssport stopt AEGON in 2010 als hoofdsponsor van de KNSB. AEGON wil op een goede, onderscheidende manier afscheid nemen.

Doelgroep

Heel Nederland en specifiek schaatsfans, (oud-)schaats(st)ers en medewerkers van AEGON.

Concept

In de sponsorvisie van AEGON stond de sport zelf altijd centraal. Het waren de sporters en de fans die er steeds een feest van maakten. Een feest waaraan AEGON met trots 25 jaar heeft bijgedragen. AEGON brengt daarom een eervolle ode aan de schaatsers en bedankt medewerkers, relaties en fans voor 25 mooie sponsorjaren. Een eerlijk en memorabel afscheid van AEGON. Schaatshelden en schaatsfans: bedankt!

Media- en middelenstrategie

Odes aan topschaatsers in een serie tv-commercials en portretten van schaatsers en schaatsfanaten in print. Evenementen en give-aways voor medewerkers, relaties en fans. Verrassend eerlijke blogs uit Vancouver online en aanmoedigingen van fans in print.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken