SPONSORING NEDERLANDS OLYMPISCH TEAM

SPONSORING NEDERLANDS OLYMPISCH TEAM

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
RANDSTAD
Bureau
FHV BBDO creative marketing agency NV (i.s.m. Rapp Collins, Het ReklameTeam en Dumbar)
Jaar
2005
Paginanummer
90

Doelstelling

Bekendheid creëren van het sponsorschap van de Nederlandse Olympische sporters. Versterken van het imago als betrokken en dynamisch bedrijf.

Doelgroep

Nederlanders met interesse voor sport en specifiek voor de Olympische winterspelen in Turijn. Randstad adresseert daarmee alle stakeholders.

Concept

Persoonlijke betrokkenheid van Randstad bij het creëren van topprestaties tonen door vier Olympische sporthelden als ambassadeur te gebruiken, waarbij schaatser Erben Wennemars de hoofdrol speelt.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne op televisie, in dagbladen en in de Randstad-vestigingen. Relatiemarketingprogramma voor klanten. Stimuleren van topprestaties intern met een Olympisch incentive-programma.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken