SPONSOR VAN DROMEN

SPONSOR VAN DROMEN

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2008
Paginanummer
98

Winnaar 2008

Doelstelling

Rabobank is al jaren een trouwe partner van het wielrennen, hockey en paardensport. Niet alleen bij de professionals, maar ook bij de amateurs. Rabobank sponsort deze sporten in haar volle breedte en gaat vanaf het begin een commitment aan. Laat zien dat Rabobank een structurele bijdrage levert aan de ontwikkeling van deze sporten en hun sporters. Gebruik dit als metafoor voor het long term commitment dat Rabobank vanuit haar merkwaarden met al haar klanten aangaat.

Doelgroep

Alle sportliefhebbers in Nederland, met het accent op liefhebbers van wielrennen, hockey en paardensport.

Concept

Sommige kinderen zijn bezeten van hun sport. Beoefenen hem natuurlijk zelf. Verzamelen er alles over. En hebben maar één droom: ooit zelf zo goed en beroemd worden als hun idool.

Media- en middelenstrategie

In 2008 zijn er een aantal grote sportevenementen: de Tour de France, de Olympische Spelen en het EK Voetbal. Aangezien al deze evenementen op TV worden uitgezonden, is gekozen voor de inzet van TV-commercials rondom deze evenementen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken