SPIROFLOR EN ARNIFLOR

SPIROFLOR EN ARNIFLOR

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
VSM
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2009

Doelstelling

Marktaandeel terugwinnen van concurrenten en de opkomende private labels. En daarmee de top of mind awareness verhogen.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 30 tot 45 jaar. (Huidige gebruikers en nieuwe kopers).

Strategie/Concept

Soms voel je spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had. En dan is er gelukkig Spiroflor van VSM, een homeopatisch geneesmiddel dat je snel van je spierpijn verlost. Zoals bij hoofspalkspierpijn, dorsale rompspierpijn of last van de gemeenschappelijke vingerstrekker, maar ook bij een stijve nek, stijve rug, spit of overbelasting van spieren. En omdat ook wij regelmatig ons hoofd stoten, is er Arniflor, dat verlichtend werkt daar waar het nodig is. Bijvoorbeeld bij kneuzingen, verstuikingen, verrekkingen, vallen, stoten en blauwe plekken.

Media- en middelenstrategie

Gezien de brede doelgroep en het belang van top of mind awareness is landelijke TV ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken