Genereren van site-traffic. Door duidelijk te maken dat wat je ook zoekt, je het zult vinden op Speurders.nl. Daarbij nadruk leggen op specifieke pijlers zoals ‘Auto’s’, ‘Vakantie’ en ‘Woninginrichting’.
Personen (m/v) die tweedehands spullen te koop hebben (verkopers). Personen (m/v) die liever voor minder geld goede tweedehands spullen willen kopen c.q. op zoek zijn naar specifieke spullen. Nadruk op gezinnen met kinderen in welstandsklassen B1/B2.
Speurders.nl neerzetten als consumer-to-consumer retailer. Ontdaan van commercieel gevoel van grote partij erachter. Van consumenten voor consumenten, met een zekere dosis ‘spruitjeslucht’. Breed neerzetten van het aanbod op Speurders.nl. Gebruik van over-the-top actie-idioom zoals gebruikelijk bij lokale retailers.
Massamediaal gebruikmaken van de middelen binnen Telegraaf Media Groep: TV (SBS-zenders), radio (op basis van barters), groot en klein formaat dagbladen (Telegraaf en regionale bladen). Daarnaast internet in allerlei gedaanten en PR.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken