SPEURDERS.NL JOUW (VER)KOOPSITE

SPEURDERS.NL JOUW (VER)KOOPSITE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
UITGEVERSMAATSCHAPPIJ DE TELEGRAAF
Bureau
Van Wanten Etcetera
Jaar
2005
Paginanummer
166

Doelstelling

Genereren van site-traffic. Door duidelijk te maken dat wat je ook zoekt, je het zult vinden op Speurders.nl. Daarbij nadruk leggen op specifieke pijlers zoals ‘Auto’s’, ‘Vakantie’ en ‘Woninginrichting’.

Doelgroep

Personen (m/v) die tweedehands spullen te koop hebben (verkopers). Personen (m/v) die liever voor minder geld goede tweedehands spullen willen kopen c.q. op zoek zijn naar specifieke spullen. Nadruk op gezinnen met kinderen in welstandsklassen B1/B2.

Concept

Speurders.nl neerzetten als consumer-to-consumer retailer. Ontdaan van commercieel gevoel van grote partij erachter. Van consumenten voor consumenten, met een zekere dosis ‘spruitjeslucht’. Breed neerzetten van het aanbod op Speurders.nl. Gebruik van over-the-top actie-idioom zoals gebruikelijk bij lokale retailers.

Media- en middelenstrategie

Massamediaal gebruikmaken van de middelen binnen Telegraaf Media Groep: TV (SBS-zenders), radio (op basis van barters), groot en klein formaat dagbladen (Telegraaf en regionale bladen). Daarnaast internet in allerlei gedaanten en PR.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken