Speel voor Sinterklaas

Wagner Pizza Nederland / Publicis & Publicis Dialog

Bekijk deze campagne op pagina 358 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Wagner Pizza Nederland
Titel
Wagner Piccolinis, pizzasnacks, ideaal om uit te delen
Bureau
Publicis & Publicis Dialog
Account
Marcella Van Holten-Beekman, Els van Kuppeveld
Copy
Lynsey Schouten
Art
Boudewijn Pompe
Strateeg
Bianca van den Boogaard
Opdrachtgever
Henrik Jäger
Film/Productiemaatschappij
A Cow Says Moo
Editor
Boudewijn de Kemp
Fotografie
Jeroen Hofman
Illustraties
Dave Fransen, Gaby Poelman, Francisco Rodriguez
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Wagner Pizza Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis & Publicis Dialog
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

De verkoop van Piccolinis stimuleren en meer zichtbaarheid in de schappen creëren.

Doelgroep

Boodschappers, met focus op families en vriendengroepen.

Strategie/Concept

Omdat Piccolinis dé uitdeelpizzaatjes van Wagner zijn, creëerden we de ultieme uitdeelactie: Speel voor Sinterklaas met Wagner Piccolinis, onder het campagnethema 'Want uitdelen is leuk'. Iedereen die een actieverpakking Piccolinis koopt, maakt kans om tot 2.000 euro aan cadeaus weg te geven. Dit kan door op Facebook in de speciale app. zo origineel mogelijk aan te geven wie je zou willen verrassen, waarmee en waarom. In totaal mochten 20 winnaars voor Sinterklaas spelen en hun echtgenoot, schoonmoeder, sportvereniging of wie dan ook verrassen.

Media- en middelenstrategie

Facebook, online filmpjes van de uitreikingen, radio, print, POS-materiaal, flyering en feestmaterialen bij intochten Sinterklaas.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen