Speel je Fit

Speel je Fit

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
HARTSTICHTING & KNVB
Bureau
CROWD
Jaar
2017
Paginanummer
269

Doelstelling

Jonge kinderen aanzetten om meer en vaker actief te zijn en bewust te maken van het belang van een actieve leefstijl.

Doelgroep

Kinderen van 8-12 jaar.

Merkomschrijving

"De Hartstichting is een non-profit organisatie. De Hartstichting strijdt tegen hart- en vaatziekten. De KNVB - de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond - is de grootste sportbond van Nederland met 1,2 miljoen leden."

Concept

Om kinderen in beweging te krijgen is een uniek programma, Speel je Fit, ontwikkeld. Een serie van 9 oefeningen, uitgevoerd door 9 campagne ambassadeurs, onder wie Soufiane Touzani, Jackie Groenen, Shanice van de Sanden, LuckyGraaf, Tim Douwsma & Nanne Meijer. Kinderen werden gestimuleerd en geactiveerd om zelf met deze oefeningen aan de slag te gaan, met als resultaat meer beweging & bewustwording.

Media- en middelenstrategie

We hebben de doelgroep bereikt via events, schoolprogramma's, een eigen Youtube kanaal en print/posters. Ook is er een begeleidende titelsong en videoclip ontwikkeld.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken